Med start på söndag inleds årets inomhussäsong med seriespel för våra lag. Här är våra lag:

Åmåls Tennisklubb representeras av Sebastian Lindell och Sinom Eriksson i västsvenska herrserien division 2. På söndag blir det seriepremiär hemma mot Karlstad TK. Övriga motståndare i serien är Arvika TK, Arvika TK 2, Hammarö TK och Billeruds TK.
där blir det alltså derby i vinter, Åmål-Säffle.

P16-laget har seriepremiär i division 2 västsvenska nästa söndag, den 13 oktober hemma mot Kils TK. I laget ingår William Lindell, Leon Strömvall och Frans Skoog. I övrigt i serien spelar Arvika TK och Karlstad TK.

I P12-klassen, där Åmål spelar i division 2 B, blir det seriepremiär nästa lördag, borta mot Karlstad TK. I laget ingår August Bergenholtz och James Picket. I övrigt i serien spelar Kils TK.

För Åmåls F10-lag, som hade anmält Lova Ekman och Hedda Skoog, verkar det inte bli något seriespel i vinter. Där hade för få lag anmält sig.

Vi säger lycka till i vinter, till våra lag!