SÅ HÄR BOKAR DU BANA
hos Åmåls Tennisklubb

Bokning av banor sker via webbokningssystemet MATCHi: https://www.matchi.se/facilities/amalstk. Genom Ditt konto på MATCHi kan Du få överblick över bokningar, bli medlem i Åmåls Tennisklubb / Åmåls Padel Club, köpa Klippkort-, Presentkort- Friskvårdsbidrag, göra avbokningar, se passerkoder med mera.
Större bokningar eller företagsevent görs via Mail till: info@amalstk.se.
Bokningssystemet Matchi finns hos ett stort antal anläggningar i Sverige så möjligheter finns att boka speltider på många olika orter.

1. Om Du inte redan har ett användarkonto så ska du ”registrera ett konto” på www.matchi.se. Du kan antingen skapa ett konto genom att besöka www.matchi.se eller genom att ladda ned appen. Fyll i namn e-postadress och lösenord.
  2. Du kommer sedan få ett aktiverings-mail från Matchi.se och ombedes att aktivera ditt användarkonto.
  3. Välj Åmåls Tennisklubb som Din favoritklubb, och bli medlem för att få ett flertal förmåner och bästa priserna. Klicka på ”bli medlem” och ansök om medlemskap som gäller både för Åmåls Tennisklubb och Åmål Padel Club.
  4. När registreringen av ditt konto är klart är du redo att boka tider online på önskad tid på någon av våra banor i Rackethallen eller våra banor utomhus. Vid bokning fås en dörrkod för att komma in i hallen eller banan utomhus.
  5. Du betalar med kontokort eller via klippkort / presentkort som kan köpas och betala ”bantider med detta online. Via MATCHi kan du även söka spelpartners på din nivå m.m.
  6. Nu är det bara att logga in och börja boka på Matchi.se.

Boka

Boka bana online på matchi.se

Badminton

Vid bokning av badminton ska Tennisbana 1 bokas och där finns möjlighet att använda 4 st badminton-banor.

Boka hela Rackethallen!

För en helkväll i Rackethallen finns olika alternativ.

Klubbrum inkl. cafeteria och kök 600:-/kväll

Två tennisbanor, cafeteria, kök 1.600:-/kväll

Två tennisbanor, en padelbana, cafeteria, kök 2.600:-/kväll

(Gäller mellan kl. 18.00 – 22.00)

Kontakta kansliet på tel. 0532-154 49 för att boka eller via mail: info@amalstk.se

Konferens

Boka Er konferens i Åmåls Rackethall, kom bort från Din vanliga miljö och gör en förändring.

I vår konferenslokal finns den senaste tekniken med storbildsmöjlighet, whiteboard, blädderblock och plats för 2-20 personer.

Utmana Dina medarbetare i tennis, bordtennis, pilkastning, badminton m.m.

Vi kan ordna catering, tennistränare, gympaledare boende m.m.

Kostnad hyra konferensrum:

• 200kr / tim. (500kr / halvdag och 1000kr / heldag.

Välkomna att boka ett upplägg som passar Er:

Kontakta kansliet tel. 0532-15949 mail: info@amalstk.se