Nu är det dags att planera in en av årets stora tennisupplevelser.

Jag, Jonas Söderlund från Skultorps tennisklubb kommer i år att ha två juniorläger i Åmål, det är en fantastisk tennisanläggning vid Vänerns strand som även inbjuder till flertalet andra aktiviteter.

Juniorlägret för midi, maxi och de som inte tävlingsspelar kommer att vara den 26-28 juli och för tävlingsspelare den 29-31 juli, lägren kommer att ledas av mig Jonas Söderlund och Anna Metso, Fredrik Malm och Kevin Tunroth.

Spelare från Åmål tennisklubb som inte vill ligga över i tennishallen betalar endast 1400 kr.

Om ni har någon vän från en annan tennisklubb så är de också välkomna att deltaga.

Lägren är för ungdomar födda 2016-2006 och där behövs även lite föräldrahjälp, så är ni intresserade att vilja hjälpa till med lite roliga aktiviteter vid sidan av banorna med bland annat bad, mat utflykter mm så skriv med det i anmälan.

Anmälan görs som svar på tennis.jonas@gmail.com, då får ni mer information om förbetalning mm.

Se inbjudningarna i bifogade filer.

Mer information kommer sen skickas till de anmälda i god tid innan lägren.

Med vänlig hälsning,

Jonas Söderlund